GRATIS VERZENDING BIJ BESTEDING VANAF 100 EURO!

FAQ

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als een product op voorraad is, verzenden we deze dezelfde dag nog. Je ontvangt dan s'avonds een e-mail van PostNL met daarin de link of tracking code om je order te kunnen volgen, in de meeste gevallen ontvang je je bestelling de volgende dag al. 

In veel gevallen worden producten met de hand op bestelling gemaakt. In dat geval vind je de aangegeven levertijd bij het product. De levertijd kan per product verschillen, bestel je meerdere producten? Dan houden we de langste levertijd aan. We verzenden orders alleen compleet, wil je je bestelling toch in delen ontvangen? Dan rekenen we daar een bedrag van €8,95 voor (verzend en verpakkingskosten). 

Waar zit jullie bedrijf? Hebben jullie een winkel?

Onze producten worden allemaal gemaakt in Volendam (Noord Holland).  Op dit moment is het vanwege Covid-19 niet mogelijk om bestellingen bij ons op te halen.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen op Babylizz.nl is eenvoudig, snel en veilig en kan 24/7. Nadat je items in je winkelmandje hebt geplaatst, ga je naar de pagina waar je je adres kunt invoeren, je verzendmethode en betalingsmethode kunt invoeren. 

Hoe kan ik betalen in de webshop?

We accepteren iDeal, Bancontact, Sofort Banking, KBC, Belfius, Paypal en Creditcard.

Is bestellen veilig?

De veiligheid van jouw gegevens staan bij ons voorop. We hebben een aantal voorzorgsmaatregelen genomen om de privacy van jouw gegevens te kunnen waarborgen. Alle informatie die jij doorstuurt via Babylizz.nl wordt ondersteund door een SSL (Secure Socket Layer) beveiliging. Daarnaast kun je veilig betalen via onze betalingsprovider Mollie en Shopify Payments voor Creditcard betalingen.

Krijg ik een orderbevestiging?

Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een orderbevestiging. In deze bevestiging staan de producten die je hebt besteld. De levertijd vind je bij de producten zelf. Heb je geen e-mail ontvangen? Bekijk dan even je spamfolder.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

Volgens de wet koop op afstand heeft iedere consument recht op 14 dagen bedenktijd. Zo heb je ook bij Babylizz recht op 14 dagen bedenktijd. Dit geld echter niet voor onze mix & match producten. De kosten voor het retourneren van je bestelling komen voor eigen rekening. Bekijk ons retourbeleid voor alle informatie omtrent het retourneren van je bestelling. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Nee, een bestelling kan alleen in uitzonderlijke gevallen worden geannuleerd. Dit omdat we bestellingen direct na binnenkomst inplannen, en stoffen bestellen. Weet dus dat als je bij ons een bestelling plaatst, dat deze definitief is.

Waarom zit er een lange levertijd op de producten?

De meeste producten worden met de hand gemaakt, alle bestellingen gemaakt op volgorde van binnenkomst. Afhankelijk van de hoeveelheid bestellingen die wij binnen krijgen loopt de levertijd op.

Zit er garantie op de producten?

Alle producten zijn met de uiterste zorg gemaakt, toch kan het zijn dat je direct na ontvangst van je bestelling een foutje ziet. Meld dit dan zo snel mogelijk bij ons, in ieder geval binnen 14 dagen. 

Op de handgemaakte producten van Babylizz zit geen garantie, ook voor schade ontstaan na het wassen van een product zijn wij niet aansprakelijk.

Hoe worden bestellingen verzonden?

Alle handgemaakte producten worden met Post NL of DHL verzonden. 

Hebben jullie kortingscodes?

Jazeker, like onze Facebookpagina om op de hoogte te blijven van leuke aanbiedingen.

 

Wat zoek je?

Winkelmandje