Wegens drukte kan het zijn dat je je bestelling 1-2 dagen later ontvangt. Onze excuses & blijf gezond!

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:

info@babylizz.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Snelle Levering

Bestel je een product dat op voorraad is, dan verzenden we meestal dezelfde dag nog. Pre-orders en handgemaakte artikelen uitgezonderd.

Gratis Verzending

Bestel je voor 100 euro of meer, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Zowel voor Nederland als België.

14 dagen bedenktijd

Product ontvangen dat niet helemaal naar wens is? Dan heb je 14 dagen de tijd om je product retour te sturen. Lees goed de voorwaarden.