GRATIS VERZENDING VANAF €100

Ruilen en Retourneren

1. Mag ik een artikel retour sturen?
2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
3. Mag ik het artikel ook terugbrengen?
4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
5. Kan ik mijn bestelling nog annuleren

1. Mag ik een artikel retour sturen?
Op jouw bestelling geldt een zichttermijn van 30 dagen vanaf het moment dat de bestelling in je bezit is. Binnen deze periode mag je het artikel bekijken of beoordelen. Ben je niet tevreden over het artikel? Dan kun je het retourneren. Je hebt 14 dagen de tijd om kenbaar te maken dat je je bestelling wilt retourneren, en nog eens 14 dagen om je bestelling terug te sturen. 

2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Als je artikel aan de eisen voldoet, kun je deze binnen de wettelijke zichttermijn van 30 dagen retourneren. Dit dien je vooraf kenbaar te maken door een email te sturen naar info@babylizz.nl. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, en je ordernummer. Nadat je de retourzending hebt aangemeld ontvang je van ons een email met de retourvoorwaarden. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening.

3. Mag ik het artikel ook terugbrengen?
Jazeker! De retourvoorwaarden zijn hetzelfde als wanneer je het pakket opstuurt. Het product mag binnen de zichttermijn van 30 dagen worden teruggebracht naar onze locatie in Volendam. Maak hiervoor eerst een afspraak.

4. Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?
Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze gelijk verwerkt. Wij streven ernaar om het bedrag binnen de wettelijke termijn van 14 dagen op het opgegeven bankrekeningnummer te storten. Let op! De betaalde verzendkosten bij het bestellen worden niet teruggestort, deze kosten zijn reeds gemaakt.

5. Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Bestelling geplaatst, maar wil je er liever toch vanaf zien? Binnen 24 uur kun jij jouw bestelling annuleren, tenzij reeds in productie of verzonden. 

JOUW WINKELWAGEN (0)

Geen producten in de winkelwagen